Tel: (+39) 340 2655416

Email: claracorallo.celebrant@gmail.com

© 2018 by Clara Corallo Celebrante

  • Facebook - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Qualcosa su di me

Nata con una formazione umanistica e cresciuta nel mondo della comunicazione e della pubblicità online, mi specializzo nel web marketing e non smetto di imparare dalle cose e persone che incontro.
Ottimista convinta, non molto sentimentale ma romantica, tendo ad appassionarmi con tutta me stessa a ai progetti che intraprendo.

About me

I was given a humanist education and as an adult I’ve worked in the world of communication and online advertising, so I’m a web marketing specialist, and I never stop learning from the things and people I meet.

I’m an optimist: I’m not very sentimental, but I am romantic, and I throw myself heart and soul into any projects I accept.

Photo by Angelo Latina

Photo by Angelo Latina

Mi sono affacciata al mondo delle celebrazioni in occasione del mio matrimonio. La cerimonia, officiata dal bravissimo Richard Brown, è stata talmente intensa e piena di emozione che ho deciso di rendere speciali allo stesso modo anche i momenti importanti della vita delle altre persone.

Mi sono quindi formata presso i corsi di formazione per Celebranti Laico-Umanisti dell'UAAR, e da allora ogni cerimonia che realizzo mi riempie di gioia e gratitudine.

Celebrare l'amore, infatti, è rinnovarlo dentro di sé. Questo è un regalo che gli sposi mi fanno, ogni volta.

Perché celebrante?

Why am I a celebrant?

I became interested in celebration of ceremonies at the time of my own wedding. The ceremony was officiated by an amazing British celebrant, Richard Brown, and it was so intense and emotional that I decided I wanted other people to be able to have a similar kind of special moment in their lives.

I then took a UAAR course for Humanist Celebrants, and since then every ceremony I perform fills me with joy and gratitude.

Indeed, celebrating love renews love for me too. This is a gift that every couple leaves me every time.